Rozmiar czcionki
  • A-
  • A
  • A+
Kolor strony
  • R
  • A
  • A
  • A
Uniwersytet Łódzki
    Polski ‎(pl)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Hrvatski ‎(hr)‎ Italiano ‎(it)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Polski ‎(pl)‎ Română ‎(ro)‎ Slovenščina ‎(sl)‎ Ελληνικά ‎(el)‎ Български ‎(bg)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎ ქართული ‎(ka)‎
  • Jesteś zalogowany jako gość (Zaloguj się)
Node 1  
Przejdź do głównej zawartości

WNoW 2025/26

  1. Strona główna
  2. Kursy
  3. Wydział Nauk o Wychowaniu
  4. WNoW 2025/26
  • 1 (bieżący)
  • 2
  • » Dalej
Seksualność i edukacja: Seksualność w cyklu życia - 0700-DLPM35 (Ćwiczenia Z-25/26)
WNoW 2025/26

Seksualność i edukacja: Seksualność w cyklu życia - 0700-DLPM35 (Ćwiczenia Z-25/26)

Justyna Ratkowska-Pasikowska
Wejdź
Pedagogika penitencjarna - 0700-SDL305 (Wykład Z-25/26)
WNoW 2025/26

Pedagogika penitencjarna - 0700-SDL305 (Wykład Z-25/26)

Renata Szczepanik
Wejdź
Muzykoterapia w pracy z dzieckiem - 0700-PWZW98 (Wykład Z-25/26)
WNoW 2025/26

Muzykoterapia w pracy z dzieckiem - 0700-PWZW98 (Wykład Z-25/26)

Piotr Soszyński

Wejdź
Computer in Education - 0700-ERASM78 (Konwersatorium Z-25/26)
WNoW 2025/26

Computer in Education - 0700-ERASM78 (Konwersatorium Z-25/26)

Piotr Soszyński

Wejdź
Seminarium magisterskie - 0708-SDKW09 (Seminarium magisterskie Z-25/26)
WNoW 2025/26

Seminarium magisterskie - 0708-SDKW09 (Seminarium magisterskie Z-25/26)

Katarzyna Walęcka-Matyja

Celem kursu jest przekazanie wiedzy i kompetencji psychologicznych pomocnych w przygotowaniu pracy magisterskiej.

Wejdź
Relacje interpersonalne w podsystemach rodzinnych - 0708-RIWPZ (Wykład specjalizacyjny / specjalnościowy Z-25/26)
WNoW 2025/26

Relacje interpersonalne w podsystemach rodzinnych - 0708-RIWPZ (Wykład specjalizacyjny / specjalnościowy Z-25/26)

Katarzyna Walęcka-Matyja

Celem zajęć jest:

Zapoznanie z teoretycznymi podstawami badań nad znaczeniem i jakością rodzinnych relacji interpersonalnych.

Specyfika badań nad relacjami rodzinnymi.

Typologie relacji interpersonalnych.

Determinanty jakości relacji rodzinnych (podmiotowe i środowiskowe).

Trudne relacje interpersonalne rodzeństw.

Przekazanie wiadomości dotyczących problematyki relacji w podsystemach

rodzinnych.

Kształtowanie umiejętności psychologicznej analizy sytuacji problemowych

w rodzinie.

Zapoznanie z wiedzą na temat profilaktyki w zakresie kształtowania

prawidłowych relacji interpersonalnych.

Wejdź
Wprowadzenie do studiowania - 0700-1WF104 (Warsztaty Z-25/26)
WNoW 2025/26

Wprowadzenie do studiowania - 0700-1WF104 (Warsztaty Z-25/26)

Marcin Muszyński
Wejdź
Diagnoza i terapia ADHD - praca z dzieckiem nadpobudliwym i jego rodziną - 0708-DTZ (Ćwiczenia Z-25/26)
WNoW 2025/26

Diagnoza i terapia ADHD - praca z dzieckiem nadpobudliwym i jego rodziną - 0708-DTZ (Ćwiczenia Z-25/26)

Karolina Kossakowska
Wejdź
Pedeutologia - 0700-PWZ071 (Wykład Z-25/26)
WNoW 2025/26

Pedeutologia - 0700-PWZ071 (Wykład Z-25/26)

Kamila Cybulska
Wejdź
Diagnoza i terapia ADHD - praca z dzieckiem i jego rodziną - 0708-DITAD (Ćwiczenia Z-25/26)
WNoW 2025/26

Diagnoza i terapia ADHD - praca z dzieckiem i jego rodziną - 0708-DITAD (Ćwiczenia Z-25/26)

Karolina Kossakowska
Wejdź
Psychologiczne aspekty pracy z uczniem - 0700-DUPM32 (Wykład Z-25/26)
WNoW 2025/26

Psychologiczne aspekty pracy z uczniem - 0700-DUPM32 (Wykład Z-25/26)

Diana Műller-Siekierska
Wejdź
Psychologiczne aspekty pracy z uczniem - 0700-DUPM32 (Konwersatorium Z-25/26)
WNoW 2025/26

Psychologiczne aspekty pracy z uczniem - 0700-DUPM32 (Konwersatorium Z-25/26)

Magdalena Staniaszek
Wejdź
Metody statystyczne w psychologii - 0708-LD0018 (Ćwiczenia Z-25/26)
WNoW 2025/26

Metody statystyczne w psychologii - 0708-LD0018 (Ćwiczenia Z-25/26)

Justyna Wiktorowicz
Łukasz Ziarko
Wejdź
Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania - 0700-ZPWD15 (Wykład Z-25/26)
WNoW 2025/26

Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania - 0700-ZPWD15 (Wykład Z-25/26)

Arkadiusz Kaźmierczak
Wejdź
Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania - 0700-DPWD15 (Wykład Z-25/26)
WNoW 2025/26

Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania - 0700-DPWD15 (Wykład Z-25/26)

Arkadiusz Kaźmierczak
Wejdź
Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania - 0700-1WF106 (Wykład Z-25/26)
WNoW 2025/26

Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania - 0700-1WF106 (Wykład Z-25/26)

Arkadiusz Kaźmierczak
Wejdź
Diagnoza psychopedagogiczna potrzeb edukacyjnych ucznia - 0700-TDUM01 (Wykład Z-25/26)
WNoW 2025/26

Diagnoza psychopedagogiczna potrzeb edukacyjnych ucznia - 0700-TDUM01 (Wykład Z-25/26)

Dorota Podgórska-Jachnik
Wejdź
Elementy socjoterapii - 0700-TUM004 (Ćwiczenia Z-25/26)
WNoW 2025/26

Elementy socjoterapii - 0700-TUM004 (Ćwiczenia Z-25/26)

Monika Modrzejewska-Świgulska
Arkadiusz Wąsiński
Wejdź
Neurobiologiczne mechanizmy zachowania człowieka - 0708-LZ0129 (Wykład Z-25/26)
WNoW 2025/26

Neurobiologiczne mechanizmy zachowania człowieka - 0708-LZ0129 (Wykład Z-25/26)

Marek Wieczorek
Wejdź
Neurobiologiczne mechanizmy zachowania człowieka - 0708-LD0129 (Wykład Z-25/26)
WNoW 2025/26

Neurobiologiczne mechanizmy zachowania człowieka - 0708-LD0129 (Wykład Z-25/26)

Marek Wieczorek
Wejdź
  • 1 (bieżący)
  • 2
  • » Dalej
  • Strona główna
  • Kalendarz
  • Kursy
  • OnboardingZobacz
  • Uniwersytet Łódzki
    • Strona główna UŁ
    • Komisja ds. Doskonalenia Dydaktyki
    • USOSweb
    • UŁ na Facebook
    • Kronika filmowa UŁ
    • Centrum Informatyki UŁ
  • Zasady pracy na platformie
    • Regulamin platformy
    • Zgłoszenie kursu - przewodnik
  • Szkolenia ogólnouczelniane
    • Informacje o szkoleniach
  • Terminarz egzaminów
    • Aktualny terminarz egzaminów
  • Pozostańmy w kontakcie

    Conecti.me

    • http://conecti.me
    • Mobile : +55 (98) 00123-45678
    • willianmano@conecti.me
    Polski ‎(pl)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Hrvatski ‎(hr)‎ Italiano ‎(it)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Polski ‎(pl)‎ Română ‎(ro)‎ Slovenščina ‎(sl)‎ Ελληνικά ‎(el)‎ Български ‎(bg)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎ ქართული ‎(ka)‎
    Ustawienia dostępu

    Przetwarzanie danych osobowych

    Platformą administruje Komisja ds. Doskonalenia Dydaktyki wraz z Centrum Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego Więcej

    Informacje na temat logowania

    Na platformie jest wykorzystywana metoda logowania za pośrednictwem Centralnego Systemu Logowania.

    Studentów i pracowników Uniwersytetu Łódzkiego obowiązuje nazwa użytkownika i hasło wykorzystywane podczas logowania się do systemu USOSweb.

    Deklaracja dostępności