Corps de la police de caractères
  • A-
  • A
  • A+
Couleur du site
  • R
  • A
  • A
  • A
Uniwersytet Łódzki
    Français ‎(fr)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Hrvatski ‎(hr)‎ Italiano ‎(it)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Polski ‎(pl)‎ Română ‎(ro)‎ Slovenščina ‎(sl)‎ Ελληνικά ‎(el)‎ Български ‎(bg)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎ ქართული ‎(ka)‎
  • Vous êtes connecté anonymement (Connexion)
Node 1  
Passer au contenu principal

WF 2023/24

  1. Accueil
  2. Cours
  3. Wydział Filologiczny
  4. WF 2023/24
  • 1 (actuel)
  • 2
  • » Suivant
Specjalne potrzeby edukacyjne - 0100-PL402M (Wykład L-23/24)
WF 2023/24

Specjalne potrzeby edukacyjne - 0100-PL402M (Wykład L-23/24)

Anna Parr-Modrzejewska
Accéder
Praktyczna nauka języka angielskiego - Gramatyka praktyczna 2 - 0100-AL222A (Konwersatorium L-23/24)
WF 2023/24

Praktyczna nauka języka angielskiego - Gramatyka praktyczna 2 - 0100-AL222A (Konwersatorium L-23/24)

Jerzy Gaszewski
Krzysztof Lewoc
Accéder
Praktyczna nauka języka angielskiego - Gramatyka praktyczna 4 - 0100-AL422A (Konwersatorium L-23/24)
WF 2023/24

Praktyczna nauka języka angielskiego - Gramatyka praktyczna 4 - 0100-AL422A (Konwersatorium L-23/24)

Janusz Badio
Jerzy Gaszewski
Przemysław Ostalski
Accéder
Praktyczna nauka języka hiszpańskiego 6 - 0100-GL600HP (Egzamin L-23/24)
WF 2023/24

Praktyczna nauka języka hiszpańskiego 6 - 0100-GL600HP (Egzamin L-23/24)

Fatima Casero Rodriguez
Accéder
Diagnostyka edukacyjna - 0100-AM210M (Wykład L-23/24)
WF 2023/24

Diagnostyka edukacyjna - 0100-AM210M (Wykład L-23/24)

Anna Parr-Modrzejewska
Accéder
Copywriting internetowy - 0100-PM208KI (Konwersatorium L-23/24)
WF 2023/24

Copywriting internetowy - 0100-PM208KI (Konwersatorium L-23/24)

Aleksandra Kujawiak
Accéder
Intersectionality and Audience Analysis in Feminist Classroom Part 1 - 0100-MGEM10 (Ćwiczenia konwersatoryjne L-23/24)
WF 2023/24

Intersectionality and Audience Analysis in Feminist Classroom Part 1 - 0100-MGEM10 (Ćwiczenia konwersatoryjne L-23/24)

Katarzyna Ojrzyńska
Accéder
Freakery - 0100-ERAL903 (Ćwiczenia konwersatoryjne L-23/24)
WF 2023/24

Freakery - 0100-ERAL903 (Ćwiczenia konwersatoryjne L-23/24)

Katarzyna Ojrzyńska
Accéder
Kulturowa historia nowoczesności [0100-FL502A] Z 23-24
WF 2023/24

Kulturowa historia nowoczesności [0100-FL502A] Z 23-24

Marek Molenda
Jarosław Płuciennik
Accéder
E-warsztaty - 0100-PM404KI (Konwersatorium L-23/24)
WF 2023/24

E-warsztaty - 0100-PM404KI (Konwersatorium L-23/24)

Beata Kacperska-Jachimska
Elwira Olejniczak
Anna Sokół-Klein
Accéder
Dydaktyka szkoły wyższej 2023
WF 2023/24

Dydaktyka szkoły wyższej 2023

Marek Molenda
Accéder
Ekonomiczne i finansowe metody oceny organizacji kultury - 0100-TLA502A (Ćwiczenia konwersatoryjne Z-23/24)
WF 2023/24

Ekonomiczne i finansowe metody oceny organizacji kultury - 0100-TLA502A (Ćwiczenia konwersatoryjne Z-23/24)

Adam Suchecki
Accéder
Praktyczna nauka języka angielskiego - Gramatyka praktyczna 1 - 0100-AL122A (Konwersatorium Z-23/24)
WF 2023/24

Praktyczna nauka języka angielskiego - Gramatyka praktyczna 1 - 0100-AL122A (Konwersatorium Z-23/24)

Jerzy Gaszewski
Krzysztof Lewoc
Accéder
Praktyczna nauka języka angielskiego - Gramatyka praktyczna 3 - 0100-AL322A (Konwersatorium Z-23/24)
WF 2023/24

Praktyczna nauka języka angielskiego - Gramatyka praktyczna 3 - 0100-AL322A (Konwersatorium Z-23/24)

Janusz Badio
Jerzy Gaszewski
Przemysław Ostalski
Accéder
Konteksty edukacji polonistycznej w szkole średniej - 0100-PM304NK (Egzamin Z-23/24)
WF 2023/24

Konteksty edukacji polonistycznej w szkole średniej - 0100-PM304NK (Egzamin Z-23/24)

Agnieszka Wierzbicka
Accéder
Specjalne potrzeby edukacyjne - 0100-GM310NJO (Ćwiczenia metodyczne Z-23/24)
WF 2023/24

Specjalne potrzeby edukacyjne - 0100-GM310NJO (Ćwiczenia metodyczne Z-23/24)

Anna Parr-Modrzejewska
Accéder
Praktyczna nauka języka angielskiego 3 - 0100-AM305A (Konwersatorium Z-23/24)
WF 2023/24

Praktyczna nauka języka angielskiego 3 - 0100-AM305A (Konwersatorium Z-23/24)

Katarzyna Ojrzyńska
Olga Trendak-Suślik
Accéder
Technologie informacyjne w zawodzie nauczyciela - 0100-HMDM31 (Ćwiczenia metodyczne Z-23/24)
WF 2023/24

Technologie informacyjne w zawodzie nauczyciela - 0100-HMDM31 (Ćwiczenia metodyczne Z-23/24)

Marek Molenda
Accéder
Computer-Assisted Language Learning - 0100-ERAL940 (Warsztaty Z-23/24)
WF 2023/24

Computer-Assisted Language Learning - 0100-ERAL940 (Warsztaty Z-23/24)

Marek Molenda
Accéder
Dydaktyka przedmiotu I.3 - historia nauczania języka angielskiego - 0100-AL503M (Ćwiczenia metodyczne Z-23/24)
WF 2023/24

Dydaktyka przedmiotu I.3 - historia nauczania języka angielskiego - 0100-AL503M (Ćwiczenia metodyczne Z-23/24)

Marek Molenda
Accéder
  • 1 (actuel)
  • 2
  • » Suivant
  • Accueil
  • Calendrier
  • Cours
  • OnboardingZobacz
  • University of Lodz
    • UL Home page
    • Komisja ds. Doskonalenia Dydaktyki
    • USOSweb
    • UL on Facebook
    • UL on YouTube
    • IT Centre of UL
  • PZK workplace rules
    • PZK regulations
    • Course application guide
  • University-wide courses
    • Information about courses
  • Exam schedule
    • Current exam schedule
  • Rester en contact

    Conecti.me

    • http://conecti.me
    • Mobile : +55 (98) 00123-45678
    • willianmano@conecti.me
    Français ‎(fr)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Hrvatski ‎(hr)‎ Italiano ‎(it)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Polski ‎(pl)‎ Română ‎(ro)‎ Slovenščina ‎(sl)‎ Ελληνικά ‎(el)‎ Български ‎(bg)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎ ქართული ‎(ka)‎
    Paramètres d'accessibilité

    Przetwarzanie danych osobowych

    Platformą administruje Komisja ds. Doskonalenia Dydaktyki wraz z Centrum Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego Więcej

    Informacje na temat logowania

    Na platformie jest wykorzystywana metoda logowania za pośrednictwem Centralnego Systemu Logowania.

    Studentów i pracowników Uniwersytetu Łódzkiego obowiązuje nazwa użytkownika i hasło wykorzystywane podczas logowania się do systemu USOSweb.

    Deklaracja dostępności