Font size
  • A-
  • A
  • A+
Site color
  • R
  • A
  • A
  • A
Uniwersytet Łódzki
    English ‎(en)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Hrvatski ‎(hr)‎ Italiano ‎(it)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Polski ‎(pl)‎ Română ‎(ro)‎ Slovenščina ‎(sl)‎ Ελληνικά ‎(el)‎ Български ‎(bg)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎ ქართული ‎(ka)‎
  • You are currently using guest access (Log in)
Node 2  
Skip to main content

WF 2017/18

  1. Home
  2. Courses
  3. Wydział Filologiczny
  4. WF 2017/18
W rytmie tanga. Polskie kino lat 30. między rozrywką a awangardą (L-17/18)
WF 2017/18

W rytmie tanga. Polskie kino lat 30. między rozrywką a awangardą (L-17/18)

Artur Petz
Access
Leksykografia włoska (L-17/18)
WF 2017/18

Leksykografia włoska (L-17/18)

Teresa Jaroszewska
Access
Seminarium uzupełniające licencjackie 2 (L-17/18)
WF 2017/18

Seminarium uzupełniające licencjackie 2 (L-17/18)

Marek Molenda
Access
Dydaktyka przedmiotu II.3 (L-17/18)
WF 2017/18

Dydaktyka przedmiotu II.3 (L-17/18)

Marek Molenda
Access
Słownictwo (L-17/18)
WF 2017/18

Słownictwo (L-17/18)

Marek Molenda
Access
Technologie informacyjne w zawodzie nauczyciela (L-17/18)
WF 2017/18

Technologie informacyjne w zawodzie nauczyciela (L-17/18)

Marek Molenda
Access
Seminarium dyplomowe (1) (L-17/18)
WF 2017/18

Seminarium dyplomowe (1) (L-17/18)

Agnieszka Wierzbicka
Access
Seminarium magisterskie (L-17/18)
WF 2017/18

Seminarium magisterskie (L-17/18)

Joanna Nijakowska
Access
Wiedza o nauczaniu i przyswajaniu języka (Z-17/18)
WF 2017/18

Wiedza o nauczaniu i przyswajaniu języka (Z-17/18)

Łukasz Salski
Access
PNJA Pisanie i analiza tekstu (Z-17/18)
WF 2017/18

PNJA Pisanie i analiza tekstu (Z-17/18)

Marek Molenda
Access
Metodologia badań (Z-17/18)
WF 2017/18

Metodologia badań (Z-17/18)

Marek Molenda
Access
Seminarium dyplomowe (2) (Z-17/18)
WF 2017/18

Seminarium dyplomowe (2) (Z-17/18)

Agnieszka Wierzbicka
Access
Literaturoznawstwo międzykulturowe (Z-17/18)
WF 2017/18

Literaturoznawstwo międzykulturowe (Z-17/18)

Julia Dynkowska
Anna Zatora
Access
Cyfrowa humanistyka w dydaktyce i autoprezentacji (17/18)
WF 2017/18

Cyfrowa humanistyka w dydaktyce i autoprezentacji (17/18)

Jarosław Płuciennik
Access
Proseminarium (Z-17/18)
WF 2017/18

Proseminarium (Z-17/18)

Joanna Nijakowska
Access
Nauczanie języka angielskiego jako obcego osób z dysleksją (Z-17/18)
WF 2017/18

Nauczanie języka angielskiego jako obcego osób z dysleksją (Z-17/18)

Joanna Nijakowska

Dydaktyka przedmiotu II.3

Access
Metodyka nauczania języka obcego (Z-17/18)
WF 2017/18

Metodyka nauczania języka obcego (Z-17/18)

Joanna Nijakowska

Dydaktyka przedmiotu II.2

Access
Komunikacja wizualna - style i trendy (II) (Z-17/18)
WF 2017/18

Komunikacja wizualna - style i trendy (II) (Z-17/18)

Agnieszka Barczyk-Sitkowska
Access
  • Home
  • Calendar
  • Courses
  • OnboardingZobacz
  • University of Lodz
    • UL Home page
    • Komisja ds. Doskonalenia Dydaktyki
    • USOSweb
    • UL on Facebook
    • UL on YouTube
    • IT Centre of UL
  • PZK workplace rules
    • PZK regulations
    • Course application guide
  • University-wide courses
    • Information about courses
  • Exam schedule
    • Current exam schedule
  • Stay in touch

    Conecti.me

    • http://conecti.me
    • Mobile : +55 (98) 00123-45678
    • willianmano@conecti.me
    English ‎(en)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Hrvatski ‎(hr)‎ Italiano ‎(it)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Polski ‎(pl)‎ Română ‎(ro)‎ Slovenščina ‎(sl)‎ Ελληνικά ‎(el)‎ Български ‎(bg)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎ ქართული ‎(ka)‎
    Accessibility settings

    Przetwarzanie danych osobowych

    Platformą administruje Komisja ds. Doskonalenia Dydaktyki wraz z Centrum Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego Więcej

    Informacje na temat logowania

    Na platformie jest wykorzystywana metoda logowania za pośrednictwem Centralnego Systemu Logowania.

    Studentów i pracowników Uniwersytetu Łódzkiego obowiązuje nazwa użytkownika i hasło wykorzystywane podczas logowania się do systemu USOSweb.

    Deklaracja dostępności